niedziela, 3 stycznia 2016

Moja poranna rutyna !

Hej Wam !

Dziś przychodzę do Was z moją poranna rutyną , tak więc zaczynajmy. :))


Do szkoły mam na 8:00 więc , aby zdążyć musze wstać o 6:30 . Rano budzi mnie budzik , a piosenkę jaką mam ustawione jest to '' Stitches '' Shawna Mendesa ta piosenka jest świetna !!! Po przebudzeniu zazwyczaj sięgam po telefon i piszę do mojej przyjaciółki '' GOOD MORNING '' i trochę piszemy o tym co będziemy robić tego dnia . Następnie zabieram się za ścielenie łóżka i idę nakarmić moje rybki . Potem przychodzi czas , aby się ogarnąć , czyli  poranna toaleta , ubieram się  , maluję się ( mój makijaż do szkoły nie jest zbyt wyszukany nakładam korektor pod oczy i na niedoskonałości a potem wszystko przykrywam pudrem , aby się nie świecić ) , czeszę włosy , biorę plecak i schodzę na dół. Rano nie jem śniadania , ale do szkoły staram się zabierać kanapki - najbardziej lubię kanapki z serem i pomidorem , a i pamiętajcie bierzcie do szkoły wodę , trzeba się nawadniać !!! No i ostatnią czynnością jaką wykonuje ubieram buty , kurtkę biorę plecak i wychodzę .

I tak właśnie wygląda moja poranna rutyna , a jak wygląda wasza ?? Piszcie w komentarzach jaka piosenka budzi Was o poranku .
            






                                                         DO ZOBACZENIA
                                                            WKRÓTCE !!!
                                                              MARTTA

                                               PS. Nie zapomnijcie komentować . . .

3 komentarze:

  1. Cudowny pościak! :) :*
    Zapraszam też do mnie :)
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana , oczywiście że wpadnę i mam nadzieje , że ty również tu zostaniesz :**

      Usuń
  2. Super pościak ! :) :*
    zapraszam też na:
    www.vvbre.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń